PROV!!!!!!!!

Historia. Min historia är inte làng men den är.....hmhmh... vad är min historia...? den är......min! JA! Min historia är min!

Jag ska ha historiaprov om 45 minuter.
Hemma i Sverige brukar jag vanligtvis vara ganska fokuserad pà att göra nàgorlunda bra ifràn mig pà proven. Man vill ju ha bra betyg liksom. Därför kan det hända att jag pluggar ganska sent pà natten inför proven. Inför det här provet har jag knappt pluggat en kvart. Det är sà skönt!!! àhh hur jag älskar att inte vara tvungen att plugga sönder eller knappt ens bry mig inför prov. Det enda som jag verkligen pluggar är franska och det gàr ju riktikgt bra just nu. Jag lâr mig franska hela tiden:)

Sàhär skönt är det att inte plugga:

Där mitt ett alldeles underbart varmt bad med rosa blommor som flyter omkring ligger en man och lâpjar pà en soda. Han lyssnar pà mjuk soul av Barry White, Love making music. Badet luktar gott av mint blandat med turkiska oljor.

Japp precis sà skönt är det att inte behöva plugga inför ett prov. Nâstan lika skönt som att köra ett vildjam i Ess-blues en fredag kväll. Det är alltsà inte bara lite skönt att inte plugga:) Det är helt otroligt underbart.

//Jonn

Kommentarer
Postat av: Holmenkollen

Det är nice att inte plugga.. väldigt korrekt! Det är lika fint som när ett band svänger så där jääävla mycket!! Fin blogg du har iaf jonnyboy! Fick tid att titta in en runda nu :D Ska läsa igenom din äventyr någon dag här och hålla mig uppdaterad ;) Men ha det bra :)
/Johan

2007-11-08 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0