Resande Fotter

Jag har pasklov och drog darfor till Grekland. Jag ar har nu for att presentera mig pa barer att spela pa under sommarlovet. Det gar relativt bra, da jag lyckats fa en hel del folk att gilla vad jag gor. Det kanns riktigt gott att allt for tillfallet flyter pa harnere da jag lange i Frankrike haft sa fruktansvart svara noter att man kan fa spunk. Det var svart och det kandes som vad jag gav i ovning var mycket mer an vad jag fick tillbaka. Nu kanns det som jag far tillbaka en stor tjanst som nagon var skyldig mig. Antligen kommer nagon och betalar.

For ovrigt ar det valdigt varmt har. Det ar sa varmt att jag beslutat att sova pa taket. Jag ligger under valdigt hog vinstock pa en luftsang och det ar kung. Jag bor i ett turistparadis och jag kqnner mig som en prins

Jag har varit ute och gatt nagra till for att bekanta mig med omgivningen och jag ar numera ett rodansikte. Det kanns ocksa gott. Jag har bestigit ett idag berg, vilket var trevligt och jag har sett USAs radiomaster langs kusten, vilket inte kanns lika gott.

Den forsta dagen jag kom hit lag det en stor stridsbat i viken dar vi bor. Det ar Bush som bestamt att Kreta ska bli deras stadiga bas utifall det blir nagra oroligheter i mellanostern. Idag har det flygit amerikanska stridsplan over olivlundarna och berget som vi besteg var till halften erovrat av amerikanska militarer som ovar och haller utkik. Fullstndigt galen placering av deras flotta ar det. Skulle bli krig nu, om nagot land skulle anfalla flottan skulle alla mojliga folk, fran hela varlden bli inblandade i konflikten... Den kretianska befolkningen samt diverse turister har inte med deras krig att gora

Japp, det var allt
//Johny-G

Kommentarer
Postat av: Quentin

Bonnes vacances en Crète mon grand ! ;)

2008-04-16 @ 15:47:46
URL: http://superclavier.skyrock.com/
Postat av: Erica

Härligt att du får tillbaka nu för alla de gånger du har kämpat med noterna, och att vara i Grekland låter ju inte helt fel det heller! :)

2008-04-16 @ 16:25:40
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Elias

Dra iväg på semester när man redan är på semester i Frankrike, vilken lyx!
Ha det bra i värmen!

2008-04-21 @ 11:33:55
URL: http://utu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0