Tjabarababooo

Tjo mannen! Äre bra?
Det är okej. Och du?

Detta "okej" kan betyda att det verkligen är okej. Livet flyter pà utan nàgra större toppar eller dalar. Det kan ocksà betyda att livet suger men att han inte orkar berätta vad det är som inte gàr som det borde. I ett tredje fall kan det betyda att livet gàr hur bra som helst men att han inte känner för att skryta om alla bravader han lyckats med.

Hur är det i Sverige, just nu?
Jag har förstàtt pà en del bloggar som jag läst att det snöar, dimmar och bara är allmänt skitväder mest hela tiden. Ett par stycken är sjuka. Samtliga bloggare har mycket, läs för mycket läxor, prov, uppsatser och annat slitgöra att göra. Det làter som att livet utspelas pà värsta slagfältet, för tillfället. Är det krig i Sverige? Om det är det eller inte: Jag hejar pà ditt lag. Keep it up ^^

Ja och föresten... Här i Frankrike är det helt okej

Vi hörs!
//Johny-G

Kommentarer
Postat av: Erica

Hur menar *du* då du säger att det är helt okej då?

2008-04-09 @ 14:18:11
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo, det är Jessica.
Kul att du kommer ihåg mig :D

Hur har du det i Frankrike?
När kommer du hem? :p
jag tror att Tom saknar dig ^^

//Jessica

2008-04-10 @ 10:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0