Funky fingers found...

Houston, we've got contact....

Haha. Jag skickade iväg ett brev till CB för ett tag sedan. Man liksom räknar ju med att fà ett svar när man skriver till nàn och idag nàn mànad senare kom det och jag är fruktansvärt nöjd.. Han är en av de som jag inte pratat, skrivit eller pà nàgot sätt har haft kontakt med sedan jag bytte land. Han har ju inte sà mycket tid den mannen och jag lyckades utan att ens vara i samma land fà kontakt med mannen. Har tyvärr inte hunnit läsa det ännu dà tjejen som sover i rummet där jag skriver skulle gà och lägga sig igàr och nu ligger hotmail nere, igen. I vilket fall är jag glad. We've got contact... CB det glädjer mig att du fortfarande är en upptagen man. Det är sà jag känner dig.

För övrigt sà har nàn kille försökt sig pà konststycket att röka pà inne pà bibliotekets toalett varvid nàt tog eld... Biblioteket överlevde men är täckt av giftig aska varvid varenda, ja varenda liten bok màste rengöras för hand. :)

//Johny-G

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är alltid kul att få kontakt med personer som man inte har pratat med på länge ju! Nice jobbat, Jonn! :)

Hahaha.. armhävningarna.. de höll jag inte på med speciellt länge. En vecka tror jag. :p Hm.. kanske borde börja igen.. hahaha.. ;p

2008-02-28 @ 14:39:41
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0