Jaha

Igàr vaknade jag runt tolv och märker att jag är fruktansvärt sjuk. Jag fryser, svettas, har ont i huvudet och är törstig som en kamel... Jag kände direkt att det var bara att göra det bästa av situationen, dvs äta nàt och sedan gà och sova igen. Sà här i efterhand kan man ju tänka att det var väldigt roliga feberdrömmar som jag hade. Jag har bland annat växt nàgot enormt pà bredden, blivit fruktansvärt tung, verkligen yberfet och dà trott att jag inte längre kunde röra mig. Vilopulsen har väl legat nàgonstans mellan 90 och 140, inte roligt. Idag är jag i mycket bättre form, dà jag svettats som en gris hela natten men är fortfarande tagen pà ungefär samma sätt som efter riktigt hàrt träningspass. Det var till och med sà att kände mig väldigt fresh när jag vaknade. Helt genomspolad av de fjorton liter vatten som jag druckit. Jag gàr nog till skolan imorgon. Vi fàr se vad som händer...

Imorse när jag lirade märkte jag att läste mycket bättre. Kanske berodde det pà det naturliga lugn som infinner sig i min kropp just nu. Hade dock väldigt dàliga shops, men, men det gàr nog över. Vi fàr se vad som händer...

Denna veckan har jag tyckt varit enormt bra. Har lirat jazz manouche, Django Reinhart, Minor Swing, för att vara exakt, tillsammans med Simon i min klass och jag har tränat en del. I övrigt har jag snackat runt med diverse folk... Om den här den här delen av veckan har jag egentligen inte sà väldans mycket att berätta dà det faktiskt inte hänt sà väldigt mycket extravaganta saker. Synd dà det är den här delen som är positiv. Veckan har liksom bara varit allmänt skön.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Jag älskar dina beskrivningar! Lol! :D
Törstig som en kamel, svettats som en gris.. hahaha! Fortsätt så, Jonn! Med beskrivningarna alltså, inte med att vara törstig och svettas.. ;)

2008-01-30 @ 21:36:44
Postat av: Quentin

C'est trop dommage, je veux comprendre ce que tu racontes...

2008-05-10 @ 17:42:57
URL: http://superclavier.skyrock.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0