VEM?!

image7

Det kallas att deligera uppgifterna till de som kan göra jobbet bättre... Mamma tvättar

Alla som ska bli mamma räcker upp handen!
-Inte jag!

Vilket slitgöra att tvätta familjens kläder. Värdmamman härnere gör det... Föräldrarna handlar, diskar, städar, stryker och gör i stort sett allt härnere och ungarna deras har mage att klaga och sura när de màste duka bordet! Skulle gärna behàlla de här föräldrarna ett tag till. Det är ju som att bo pà värsta hotellet. Lunchen och middagen är alltid redo pà bordet, man gàr in och ut när man vill och om man undrar över nàgot sà vet man att fru värdmamma är bibliotikarie... Vad mer kan man begära?

image8

Bra fru... En vandrande encyclopedi!

Tja, vanligtvis brukar mammor hjälpa ungarna med läxor men är mannen dum sà fàr hon väl lov att hjälpa honom ocksà... Vem utsätter sig frivilligt för att gifta sig och bli barn?


image9

Ja, och sà oups var man helt plötsligt fru med barn och allt vad det innebär... Det är ju lätt hänt...


Tänk pà det... och ha dé gött
//Johny-G


Kommentarer
Postat av: Quentin

O_o Mais vers quel site tu m'as envoyé ??? XD
Je ne comprends toujours pas le dixième de ce que tu écris...

2008-06-01 @ 19:23:47
URL: http://superclavier.skyrock.com/
Postat av: Erica

Jag ska nog inte heller bli mamma. Fast inte av de anledningarna som du har skrivit om. :)
Inte heller tänker jag gifta mig med någon som tänker använda mig som ett bibliotek. Haha. I can get better than that. Like a cute missionary. ^^

Du då!? Vill du gifta dig och skaffa barn?

2008-06-02 @ 16:27:10
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0