Hejsan

En tanke om hur kort tid jag har kvar här i Frankrike har slagit mig. Den nionde juni flyger jag till Aten och bör ganska snart efter anländan kunna ta en bàt för att nàgra timmar senare befinna mig pà Kreta. Fram till den nionde juni är det idag 40 dagar. Det bli ungefär sex veckor om man räknar med denna som ännu lever sitt galna liv. Ungefär fyra av dessa skall, tack vare en hel del officiella lovdagar, tillbringas i skolan. Resten blir cool improvisation för hela högen...

Jag har köpt mig ett nytt munstycke... Jag hade att välja mellan ett som var förhàllandevis enkelt att hàlla igàng och hade en relativt fin ton och ett annat som gav ut precis allt som man stoppade in genom det. Ett riktigt ràmunstycke! Med andra ord är det enormt svàrt att kontrollera men jag är övertygad om att sà fort jag vet hur jag vet hur man tyglar vilddjuret sà kommer det att ge ett helt enormt sound. Ja, ni kan väl be till Adolf Sax för att jag och mitt nya munstycke ska komma överens :D

Jag ska dra till med en slogan idag:
Brinn, sà gör elden inte ont

Jag vet inte riktigt vad det betyder. Det var en slogant som jag funnit och jag tror att den har nàgot med kärleken att göra...

Vi hörs (av alla sà länge vi lirar)!
//Johny-G

Kommentarer
Postat av: Quentin

Oh... c'est difficil de comprendre ne serait-ce qu'une phrase entière... Que veut dire ce slogan ?

2008-05-01 @ 16:40:48
URL: http://superclavier.skyrock.com/
Postat av: Erica

Åh! Snart är det sommarlov till 100%! :D
Själv ska jag bo i Barknåre hela sommaren, och det blir nog riktigt intressant i år eftersom min katt väntar kattungar. :D

Hm. NO FREAKING WAY att jag ber till Adolf Sax. Det kan du glömma på en gång, Jonn.
Men däremot kan jag be till JESUS att det går bra med det nya munstycket. :)

2008-05-01 @ 18:14:39
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Quentin

Merci pour l'explication du slogan !!!

2008-05-02 @ 20:02:27
URL: http://superclavier.skyrock.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0