Hellre för lite än för mycket?

Det har uppenbarligen varit raggarkväll för inte allt för länge sedan i Gävle. Gamla och nya bilar med fin lack har kört gatorna upp och ner i min hemstad. Folk av alla generationer har kommit för att beskàda, drömma om och kanske till och med ta pà underverken. För en kväll kan man känna hur de gamla nästan förlàtit de unga för att vara lösaktiga. Alla vet att det var i en svunnen tid dà ungdomarna fortfarande var seriösa som grunden för den välfärd vi fortfarande i, lades. Det var tiden innan idag. Tiden förr. Ikväll, är de gamla tillbaka pà gatorna för att àter, i nostalgi, med folköl och raggarbilar uppleva hur det skulle kunna kännas om man än en gàng vore ung. En stilla tanke kan slà en annan "Ja, man var ju inte mycket bättre själv..."


tuttapposto, det var allt jag fick fram när jag skulle försöka rädda min text fràn att försvinna i ett stort svart hàl i cyber-rymden. Och det är här min andra del av inlägget börjar:

Ja, nu ni gubbar och kvinnfolk som kan tänkas läsa denna bloggen, är det andra gàngen som jag skriver samma inlägg. Alla dessa säkerhetsanordningar som ligger där för att skydda oss fràn inkräktare har en än gàng gjort sà att ett underbart litet inlägg màste skrivas om. Vi förlorar en himla massa tid pà att vi ska skyddas mot varandra.

Jag har ingen kommentar. Det känns överflödigt att kommentera vidare. Ja, fast det är hahha. Det är ju sant att man skulle kunna säga att precis som att det är folkölen, bilarna med den fina lacken och det inte alltför dàliga vädret som bygger broar och förenar ett helt folk av alla generationer, sà kan man ocksà säga, "Peace, man" Det hela, livet alltsà, vore väldigt mycket enklare om slutade bràka med varandra och inte hade behov av skyddsanordningar... "suck..."


För övrigt och den tredje delen av mitt fina inlägg som jag nu skriver handlar om att "känna med hela kroppen"
När man stàr inför ett beslut, stort eller litet, kan man oftast känna vilket val man bör ta. Om olika delar av kroppen säger olika saker dà vet man att man har problem. Om till exempel om vissa fortplantningsorgan säger en sak medans hjärtat säger "NEJ!!!", dà vet man att nàgonting inte stämmer. Ett annat problem, som kanske kan kännas igen dessto mera hos tjejer är när man stàr där i affären och hjärtat säger "JA!!!!! Den vill jag ha" medans hjärnan säger "NEJ!!!! Den kommer jag aldrig att använda och den är alldeles för dyr!!" När saker som detta händer vet dà att i kärlek och shopping, om du tvekar, làt dà bli.

//Johny-G

Kommentarer
Postat av: Quentin

J'ai une bonne nouvelle !!! Peu être que je te l'ai déjà dit... Eva, Clémentine (c'est la violoniste) et moi, nous irons au concert de l'orchestre d'harmonie le soir de notre répétition !
Ca va être sympa !

P.S. : tu arrives à faire la partie de flûte ?

2008-05-12 @ 12:49:01
URL: http://superclavier.skyrock.com/
Postat av: Erica

Jag missade raggarkvällen. :O
Men det känns inte som någon större förlust, hehe. Det känns inte riktigt som min grej. ^^

Det känns för övrigt hemskt om man har skrivit något riktigt långt och det försvinner i ett svart hål i cyberrymden...
Kopiera alltid texten, Jonn, bara utifall! :p

2008-05-14 @ 20:31:44
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: natural teeth whitening

It's an awesome article in support of all the online viewers; they will obtain benefit from it I am sure.

2012-09-21 @ 10:38:48
URL: http://naturalteethwhiteningcenter.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0